W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienie na wymianę pokrycia dachowego

XML

Treść

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PABIANICACH

 

Ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych których wartość netto (bez podatku od towarów i usług) nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachowego w części budynku hali tenisowej wraz z niezbędnymi naprawami obróbek dekarskich w ramach zadania pn. „Remont fragmentu dachu hali tenisowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pabianicach przy ul. Grota-Roweckiego 3”.

Zapytanie ofertowe - dach hala tenisowa

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Wzór umowy dach

Protokół nr 1 (otwarcie ofert i wybór kontrahenta)

 

Załączniki